Instrukcja postępowania "krok po kroku" znajduje się w 👉 Komunikacie Dyrektora
Dokumenty, o których mowa w komunikacie:
- Instrukcja AP dla Doktorantów
- Zarządzenie nr 155 Rektora UJ
- Procedura postępowań w sprawie nadawania stopni naukowych
Edytowalne wzory dokumentów, które należy złożyć w odpowiednim Sekretariacie Programu Kształcenia:
- Metryczka rozprawy doktorskiej - poza wersją papierową, prosimy o przesłanie wersji edytowalnej!
- Wniosek o kontynuację wypłaty stypendium po złożeniu rozprawy.
Dokumenty, które należy złożyć do odpowiedniej Rady Dyscypliny są wymienione na stronie 20 Procedury postępowań w sprawie nadawania stopni naukowych. Lista zawiera 11 pozycji.
Poniżej zamieszczamy edytowalne wzory załączników nr 1, 2 i 3 z powyższego dokumentu:
- Wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora.
- Oświadczenie w sprawie nieprowadzenia równoległego postępowania na podstawie przedłożonej rozprawy.
- Oświadczenie w sprawie użycia narzędzi generowania tekstu z zastosowaniem sztucznej inteligencji.
Uwaga! Do Rady Dyscypliny Nauki o Ziemi i Środowisku należy złożyć dodatkowo formularze dostępne na stronie Rady.
Wszystkie dokumenty opisane w tej sekcji należy złożyć do odpowiedniej Rady Dyscypliny
Informacje o poszczególnych Radach można znaleźć na stronie Centrum Wsparcia Nauki.